Welcome to the hypertimes!
Alvorens in december nog eens goed uit de bol te gaan op ons winterevent gaan we in november nog even de inspirerende, leerrijke toer op.
Er is ons al vaak toegefluisterd om eens iets te organiseren ronddisruptie, big data, neuro marketing enz.
Op 17 november komt topspreker Danny Devriendt naar Mechelen om ons te inspireren tijdens een tweedelige lezing rond deze topics.
Deel 1: The Horse’s Ass: Welcome to the hypertimes!
De Achterkant van het paard is de hoeksteen van onze beschaving. Hoe programmeren we baby's en consumenten? Hoe technologie trends, maatschappelijke tendensen en robots onze nabije communicatietoekomst uittekenen…Als het regent in Silicon Valley drupt het in Brussel. Hoe beïnvloeden zelfrijdende auto's en vluchten naar Mars ons medialandschap van morgen? Wat doet robotisering met de ondernemer, en met de consument? Wat is de impact van emoties in de mediamix van morgen?
Deel 2: Free the Penis!
Of hoe een hashtag één van 's werelds grootse bedrijven en projecten op de knieën kreeg. You're not average; Size does not always matter; Sometimes it does; Audiences are in control; Big data sucks; And, oh, that privacy thing…; Kill average, make smart emotional connections that matter.
Geef toe, een spreker die deze topics op deze manier aanraakt, die moet je toch gezien hebben? ;-)
Danny Devriendt is de Chief Content en Communication Officer van IPGMediabrands in België. Danny heeft 25 jaar wereldwijde ervaring in het volgen van de nieuwe technologieën en de invloeden hiervan op ons dagelijks leven.
Hij is docent voor Ugent, StiMa, GRP School, Unizo, CREA Geneva en de Solvay Business School. Met een indrukwekkende trackrecord bij zowat alle grote bedrijven ter wereld is hij een graag geziene gastspreker op oa. SMD, Cebit, Europese commissie enz.
Business Insider zet Danny op plaats drie in het klassement vanmeest invloedrijke Ad Executives ter wereld.
Niet te missen dus!